Codipack Group – Labeling

Codipack Group

Over ons

Wij bieden totaaloplossingen in labels, labels printen, labelen, coderen, software en scanning.
Heeft u een eenvoudige vraag of een toepassing waarvoor projectaanpak nodig is?
– Vertel ons wat u nodig hebt
– Samen naar de juiste oplossing
– Een ijzersterke project aanpak
– Een duurzaam partnership
Doe beroep op Codipack en Identify your creation!

Nieuws

Vacatures

Technical engineer buitendienst

Als Technisch Service Engineer bij Codipack ben jij de held die onze geavanceerde apparatuur installeert, onderhoudt en repareert bij klanten op locatie. Je fungeert als de brug tussen technologie en klantgeluk door snelle en slimme oplossingen te bieden voor technische uitdagingen, zowel virtueel als persoonlijk.

Klanten vertrouwen op jouw expertise, of het nu gaat om probleemoplossing via de telefoon, het sturen van geruststellende e-mails of het hands-on aanpakken van complexe vraagstukken ter plaatse. Je bent niet alleen een technicus, maar ook een docent. Je traint klanten zodat ze vol vertrouwen met onze producten kunnen werken en er het beste uit kunnen halen. Je bent een schakel in ons team, waarbij je nauw samenwerkt met collega’s van verschillende afdelingen, om zo de beste service te bieden en onze producten voortdurend te verbeteren.

View Jobs Ads »

1e Lijn Support Medewerker

Heb jij een passie voor techniek en IT en ben je een administratieve duizendpoot?

Voor onze technische dienst en IT support afdeling zijn wij op zoek naar een Helpdesk Medewerker voor de eerste lijn support.
In deze rol ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten met technische problemen omtrent printers en software voor labels.
Je helpt snel en efficiënt klanten telefonisch of via e-mail.

Wat ga je doen?
Beantwoorden van inkomende telefoons en e-mails van klanten.
Bieden van technische ondersteuning voor printers en software voor labels.
Uitvoeren van triage aan de telefoon en het instellen van prioriteiten.
Registreren en documenteren van meldingen en acties in ons ticketsysteem.
Raadplegen en inzetten van de planning voor technici.
Doorverwijzen van complexe problemen naar de juiste tweede- of derdelijns specialisten.
Bijhouden van klantgegevens en openstaande tickets.
Geven van advies aan klanten over het gebruik van onze producten en diensten.

View Jobs Ads »

Contactinformatie

Stuur ons een bericht